ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ

/Files/images/reklami_anmats/7057.gif

/Files/photogallery/1135/1234.jpg Шановні колеги!

Під керівництвом районного методичного кабінету, в тісній співпраці із загальноосвітніми закладами, з метою розвитку творчої активності педагогічних працівників, ефективного використання та поширення передового педагогічного досвіду, розробки прогресивних технологій навчання і виховання, популяризуючи свій досвід та переймаючи досвід інших навчальних закладів, педагогічний колектив Водяно-Лоринської школи І-ІІ ступенів прийняв участь в обласній естафеті-виставці з проблеми "Інноваційні процеси в діяльності методичної служби". Ви маєте змогу ознайомитися із матеріалами досягнень нашої школи із цієї проблеми.


Методична робота у Водяно-Лоринській школі Інноваційні процеси в методичній діяльності школи


/Files/photogallery/1287/Безы34.jpg Людина приходить в цей прекрасний світ, щоб пізнати його, проявити себе в ньому, удосконалюючи його. Процес пізнання людиною, зокрема дитиною, не стоїть на місці, він постійно рухається вперед. Пізнаючи світ, людина розвивається: набуває систему знань про навколишній світ, застосовує їх на практиці, щоб жити у гармонії з навколишнім світом. На кожному етапі свого розвитку людина трансформує набуті знання у свій досвід. Кожний рід діяльності людини потребує знань, умінь, навичок, досвіду, які постійно розвиваються.

Сьогодні ми вже вступили в нове століття, яке спеціалісти часто називають інформаційним, комп’ютерним. Зі стрімким розвитком науки та технологій постіндустріальне суспільство перетворюється на інформаційне. Тому більшість фахівців і науковців сходяться на тому, що ключ до майбутнього, до розв’язування сучасних проблем виживання людського роду, розвитку суспільства в інтересах людини – в освіті всього населення, в постійному підвищенні його освітнього рівня.

Сучасна школа не може стояти осторонь суспільства. Всі процеси, зміни, які відбуваються у суспільстві, відображаються у навчально-виховному процесі сучасної школи.

Завдання сучасної школи — навчити дітей самостійно мислити, окреслювати й вирішувати проблеми, залучати для цієї мети знання з різних галузей, уміти прогнозувати результати й можливості, наслідки різних варіантів рішення, установлювати причинно-наслідкові зв'язки. Усього цього можна досягти шляхом упровадження інноваційних технологій. А. Дістервег говорив: «Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю,пройматися й надихатися силами, які пробудилися в ній.», які стали кредом нашого педагогічного колективу.

Колектив нашої Водяно-Лоринської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів складається з 12 творчих, ініціативних педагогів. Представляємо нашу візитку:

  • Вища категорія – 2 чол.;
  • І категорія – 3 чол.;
  • ІІ категорія – 3 чол.;
  • Спеціаліст – 3 чол.;
  • Неспеціаліст -- 1 чол.

Ванкевич О.С. В лютому 2017 році наша молода колега Ванкевич Ольга Сергіївна, вчитель початкових класів, перемогла в обласному турі Всеукраїнського конкурсу "Учитель року -- 2017" в номінації "Початкова освіта".

Наші вчителя свідомо розуміють необхідність удосконалення освіти і постійного підвищення свого професійного рівня:


Методична робота:

Методика вивчення предметів:

1 клас (за новою програмою):

  • Математика (1, 2)

2 клас:

5 клас (за новою програмою):

Позакласна робота:

Англійська мова:

Досвід наших колег представлений у вигляді збірки "Інноваційні процесв методичній роботі" (Шмотолоха О.Р., Лупенко К.В.)

Проект на тему: "Інноваційні процеси в методичній роботі"

Актуальність теми: Зі стрімким розвитком науки та технологій суспільство поступово перетворюється в інформаційне. Тому виникає потреба в інноваційних підходах в передачі знань, вмінь і навичок, накопичених людством, молодому поколінню.

Мета роботи: поглибити знання про інноваційні технології, методики передачі знань дітям, узагальнити досвід своїх колег використання електронних ресурсів в процесі начання.

Завдання:

  • Зібрати інформацію про інноваційні методи навчання дітей;
  • Дослідити використання новітніх технологій колегами в різних сферах педагогічної діяльності.

Об’єкт дослідження: діти, інноваційні процеси навчання.

Практичне значення: Знаючи відомості про інноваційні методики навчання, можна ефективно використовувати знання і досвід у своїй педагогічній практиці.

Інноваційні процеси в методичній роботі

Досвід використання новітніх технологій у своїй педагогічній діяльності представлений вчителем фізики та математики Шмотолохою О.Р. у книгах "Інноваційні підходи при викладанні природничо-математичних дисциплін"та "Використання інноваційних технологій на уроках хімії"

Кiлькiсть переглядiв: 864