/Files/images/vihovna_sistema/Криниця.jpg /Files/images/anmats_pro_shkolu/13.gif /Files/images/anmats_pro_shkolu/20.gif

/Files/images/reklami_anmats/7057.gif

Основою виховного процесу у школі є людина як найвища цінність.

Формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин,сім'янин, професіонал є основною метою виховання.

ВИХОВНА СИСТЕМА ШКОЛИ – ЦЕ ЦІЛІСНА СТРУКТУРА, ЯКА СПРИЯЄ УСПІШНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАННЯ. У ШКОЛІ ВІДБУВАЄТЬСЯ МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ УЧНІВ, ФОРМУВАННЯ В НИХ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ, ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.

ПРІОРИТЕТНИМ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ШКОЛИ Є:

  • реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  • залучення молоді до національної та світової культури;
  • збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
  • виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

МЕТА ВИХОВАННЯ:

  • створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей;
  • формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

ЗМІСТ ВИХОВАННЯ:

  • Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
  • Ціннісне ставлення до людей;
  • Ціннісне ставлення до себе;
  • Ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»;
  • Ціннісне ставлення до свого психічного " Я";
  • Ціннісне ставлення до свого соціального "Я";
  • Ціннісне ставлення до природи;
  • Ціннісне ставлення до мистецтва;
  • Ціннісне ставлення до праці.

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ШКОЛИ:

Принцип перший – «не зашкодити» (збереження психологічного та фізичного здоров’я дитини, що є найважливішим у навчально-виховному процесі).

Принцип другий – духовна насиченість шкільної життєдіяльності дітей. Не піддаючи сумніву значення знання у становленні особистості, ми впевнені в тому, що якість знань, ціннісність ідей, думок і діяльності людини, що виникають на базі знань, зумовлюється не тільки істинністю знань, але й духовною насиченістю виховання особистості неможливе без виховання емоцій та естетичної свідомості.

Принцип третій– ставлення до дитини як до суб’єкта власного розвитку, реалізується через принципи педагогіки співпраці, толерантності, підтримки, які спрямовані на само становлення індивідуальності.

Принцип четвертий– індивідуальний розвиток педагогів. Учитель теж повинен розвиватись, удосконалювати свою професійну компетентність, педагогічну майстерність.

Зміст

Криниці людяності чисті і святі,

Вода цілюща треба кожному в житті.

Аби душа добром і совістю цвіла

Ми до криничного прямуєм джерела.

Кiлькiсть переглядiв: 1220